ännu en rolig dag med Tindra!

Hej! det har varit ännu en rolig dag med Tindra och jag ska sova över hos henne igen.
Idag eller jaa imorse åkte min pappa till london med sitt jobb så jag tror att han kommer hem på fredag:) längtar redan efter han!
Idag har jag varit med tindra hela dagen och vi har t.ex. gått på pickninck och varit vid en stor lekpark. Sen på kvällen var jag på foltbollsträning.
Nu chattar vi med hugo och dricker te:)

Dagens läxa blir:
Flickis=en brygga med fart/handvoltt framot.


Jag på Mys landställe


Jag igen när jag gör nånting konstigt


En suddig bild på nått stort ch äkligt djur


Jag efter att jag hade badat



Jag gjorde mig själv till 'cowgirl'


Det här rär My!

Det där var sista bilden för idag men vi ses nog imorgon:)
<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0