Hej! Har varit i en vecka utan internet!

Hej! Har varit i värnamo i en vecka. Vi var där med en annan familj också och dom har också tre barn som typ är lika gammla som oss fast den som är i min ålder är aa kille. Här kommer lite bilder som jag tog med min nya kamera


Första dagen när vi skulle åka så hade jag dom här kläderna



Här är några hästar som var där vi bode

Här kommer lite bilder från att vi var på high chaparral




Här kommer rånartåget


Här är Becca när hon rider på "indian hästen"




Här är alla vi barnen med hunden "Milla" som vi var ute med varje dag. kommer att sakna henne.

Nu nån gång i veckan ska jag till My's Landställe och sen ska jag till Maija's landställe så min semester är inte slut på långa vägar


ses sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0