Mycket som har hänt!

Hej! Dom här dagarna har det varit mycket som har hänt! I början var jag med tindra, emma och elli då åkte vi och badade i ett badhus kan (man väl säga och det bahuset eller vad jag nu ska kalla det) och det  heter 'akvarellen'
Sen igår så cyklade jag till en liten,liten badstrand med tindra och emma, nova och tindras pappa megnus som vi badade vid och när man cyklar ditt så är det bara nerförsbakar så det betyder alltså att det bara var uppförsbackar på vägen hem men sen när vi nästan var uppe  från en ganska så brant backe så gick mitt styre av eller skruven hade låsnat så jaa det gick sönder kan man väl säga. Sen var min pappa tvungen att hämta mig och då var det jätte brotåm för sen skulle vi bort till min faster och farbror för min in gifta faster fyllde 35 år.
Nu ska jag nog äta frukost och sen ska jag kollar på sommarlov och jag vet inte riktigt vem dagens gäst är. Vi ses sen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0