Shopping med Tindra!

Hej! Idag har jag varit och shoppat med Tindra och idag ska jag sova över hos tindra men nu ska ni få se masssssor av bilder som vi har tagit och vi börjar med dom som vi tog igår på studsmattan.


Här skulle jag hoppa in till en picksalt(typ backotvolt)

Ni kmmer att känna igen vem som är jag och vem som är Tindra genom att jag har en rosa one piece ocg tindra har en grå one piece.


Tindra som gör en salto

Här kommer dagens läxa:
Salto=backotvolt
Jaa, nu vet ni det.


En sudig bild på mig mig när jag gjorde flickis fast det ser ut som om
jag står på händer.


Tindra som gjorde någonting lite konstigt


Jag gjorde nånting ¨jag vet inte vad¨


Bara ett roligt hopp som Tindra gjorde.


Efter ett tag blev båda helt slut så då fick det vara nog.



Nu kommer bilder på när vi var ¨modeller¨ 'hehe'


Den där blåa tröjan köpte jag idag


Så här ser det ut i bak


Tindra köpte också en lika dan


Och så här såg den ut på henne



Vi var morgonrocksmodeller också


:) smile




Okej det var allt för nu.. men nu ska jag ringe mamma och pappa och säga godnatt och sen kska jag och Tindra vara uppe ett tag till och sen ska vi borsta tändernar och så och sen går vi och lägger oss.
Men jag säger det redan nu    ¨ta på dig en hatt sen så säger jag godnatt :P


PsS. jag köpte även lite andra grejer men det lägger jag upp sen när jag kmmer hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0