frågorna!

Utseende...
1. Vilken ögonfärg har du? Gröna
2.Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? Kanske blåa eller jag vet inte
3.Vilken hårfärg har du? Blånt
4.Vilken hårfärg skulle du vilja ha? Jag gillar den jag har men annars kanske lite ljusare
5.Har du långt eller kort hår? Ganska lagom men det håller på att växa ut
6.Vill du ha långt eller kort hår? Jag vill ha ganska lagom men på samma gång ganska långt
7.Hur lång är du? Jag tror att jag är 1.49 kanske
8.Hur lång vill du vara? Min längd är ganska bra enligt mig
9.Hur lång kommer du att bli? Jag kommer att bli c.1.63
kärlek
10.Är du singel? Ja!
11.Har du varit kär i någon på riktigt någongång? Aa
12.Gillar du någon nu? Nja, jag vet inte riktigt
13.Vill du gifta dig? Ja, nån gång
14. Vill du ha barn? Samma där, nångång jaa
vänskap
15.Har du många bästa kompisar? Jaa
16.Vad heter dom? Tindra och elvira är mina allra bästa men sen så har jag ju Tilde,My,Amanda, Emma, okej asså jag vet inte ärligt tallat
17.Har du någon kompis som du inte har träffat på länge? Aa
18.Någon kompis som du tappat kontakten med? Asså jag vet inte men det har jag säkert
19.Någon kompis som du har många minnen med? Jaa och en är t.ex. Tindra
20.En kompis du nylligen har träffat? Ja, eftersom att jag har börjat i en ny skola...
Kollade på mitt lag som spelade match idag och det blev 2-2
Nu ska jag fixa lite...
Ses sen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0